Soul |
Wysłany: Wto 16:53, 20 Mar 2007 Temat postu: 4 lvl klanu |
|
Trzeba zrobić quest:
Zanim zaczniesz robić questa - przeczytaj go dokładnie.
Aby wykonać quest należy mieć 3 lvl klanu, trzeba także wzi±¶ć ze sob± 3 klanowiczów. Przyda sie także 1 lub 2 healerów, gdyż lider klanu będzie tracić życie i może zgin±ć co spowoduje przerwanie questa.
1. Na pocz±tku lider klanu musi porozmawiać z Sir Cristof Rodemai w Giran (Gildia ludzkich wojowników).
2. Wszyscy razem musz± i¶ć do wiedĽmy Kalis niedaleko Ivory Tower (południowy zachód od wierzy, przy drodze będzie widać kamienne schody patrz±c na północ - to tam na szczycie).
3. Lider musi zagadać do Kalis, a potem 3 klanowiczów musi klikn±ć na pos±g (każda osoba ma 50% szansy na to że zginie i straci expa). Każdy klanowicz otrzyma Mark of Loyality, który trzeba oddać dla lidera.
4. W tym momencie klanowicze ustawiaj± się na wyznaczonych miejscach, aby zdobyć potrzebne komponenty (takie li¶cie - herb's) na wyleczenie lidera:
-jeden idzie na północ od Ivory Tower i szuka Ol Mahum Witch Doctor, które będzie musiał zabijać gdy lider da znak.
-drugi idzie pod Tower of Insolence na Vanor Silenos Shaman i także czeka na komende lidera.
-trzeci natomiast udaje sie w strone Anthel Waterfall, gdzie będzie musiał polować na Harit Lizardman Shaman.
5. Teraz lider musi porozmawiać znowu z wiedĽm± i zacznie po¶cig =) Lider zostaje sparaliżowany i otruty, a healerzy szykuj± się do leczenia lidera. Nie trzeba sie spieszyć - jeden leczy drugi odpoczywa i na zmiane. Jest jeszcze co¶ ważnego. Od tego momentu klan ma JEDNˇ GODZINE na zakończenie questu. Lider daje komende na atak i klanowicze zaczynaj± poszukiwanie itemów. PIERWSZY kto zdobędzie item odgrywa ważn± rolę.
6. Je¶li wszyscy zdobyli już potrzebne komponenty udaj± sie do Oren i teleportuj± się do Hardvin Academy. Atrea - tak nazywa sie wiedĽma, któr± musz± tam znaleĽć - jest gdzie¶ na południu pod drzewem otoczonym przez mur. Klanowicz który PIERWSZY zdobył przedmiot bierze inne od reszty klanowiczów, rozmawia z wiedĽm± i po rozmowie z ni± ma zabić skrzynie, które sie pojawi± - reszta może mu tylko pomagać. Musi zabić 4 prawidłowe, które krzycz± "BINGO!!!" (nic sie nie stanie jak zabije wszystkie). Po ich zabiciu rozmawia znowu z wiedĽm± Atre±.
7. Je¶li już drużyna zdobyła 4 potrzebne przedmioty (jeden od Ol Mahum, drugi od Vanor Silenosów, trzeci od Harit Lizardman, a czwarty od wiedĽmy 'Atrea') to grzej± spowrotem do lidera, który jest dalej sparaliżowany. Oddaj± mu 4 komponenty,a ten zagaduje do wiedĽmy. Dostaje od niej antidotum i musi je wypić.
8. Koniec męk. Teraz lider wraca do giran i rozmawia z Sir Rodemai, gdzie zacz±ł questa.
Aby móc zmienić lvl klanu na 4 potrzebne jest jeszcze 1.4kk SP.
Należy mieć dużo poitionow na hp, healerow i 4towarzyszy 45lvl+ |
|